Үндэсний цахим сан
Бидний тухай
Ашиглах заавар
Хамтран ажиллах
Эрдмийн ажил
/
Нийгмийн шинжлэх ухаан
/
Сэтгэл судлал
Б.Чингүн
Үүрэн холбооны хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх судалгаа
Гишүүнчлэл
?
Цахим ном
2'000 ePoint
Loading...
Бүтээлийн тухай
Бүтээлийн хэсгээс
Үнэлгээ өгөх
Үүрэн холбооны хэрэглэгчдийн зах зээл, эрэлт хэрэгцээ болон сошиал медиа маркетингийг судалж, жишээ болгон авсан байгууллагын хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх боломжийг тодорхойлоход судалгааны ажлын үндсэн зорилго оршино.
Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!
# үүрэн холбоо
# хэрэглэгч
# сэтгэл ханамж