Esan - Үүрэн холбооны хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх судалгаа

Үндэсний цахим сан

Бидний тухайАшиглах зааварХамтран ажиллах
Үүрэн холбооны хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх судалгаа

Б.Чингүн

Үүрэн холбооны хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх судалгаа

Гишүүнчлэл

?
Үүрэн холбооны хэрэглэгчдийн зах зээл, эрэлт хэрэгцээ болон сошиал медиа маркетингийг судалж, жишээ болгон авсан байгууллагын хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх боломжийг тодорхойлоход судалгааны ажлын үндсэн зорилго оршино.
# үүрэн холбоо# хэрэглэгч# сэтгэл ханамж