Эрдмийн ажил
/
Худалдаа, удирдлага, аялал жуулчлал, үйлчилгээ
/
Бусад
З.Мөнгөнтуяа
Брэнд хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн шинжилгээ
Гишүүнчлэл
?
Цахим ном
2'000 ePoint
Loading...
Бүтээлийн тухай
Бүтээлийн хэсгээс
Үнэлгээ өгөх
Энэхүү судалгааны ажлын зорилго нь Говь ХК-ны “Organic” брэнд хэрэглэгчдийн худалдан авах шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг шинжлэхэд тэдгээрийн хоорондын холбоо хамаарлыг тодорхойлох үндсэн зорилготой ба судалгааны ажлын дараах зорилтуудтай.
Нэвтэрсэн хэрэглэгч үнэлгээ өгөх боломжтой!
# бренд
# хэрэглэгч
# худалдан авалт