Дээрх зорилгодоо хүрэхийн тулд дараах зорилтуудийг дэвшүүлэв. Үүнд:
- Шннэ бараа бүтээгдэхүүн, түүнийг зах зээлд хэрхэн таниулах онол арга зүйг судлах
- Шинэ бараа бүтээгдэхүүнийн хувьд зорилтот хэрэглэгчдийг тодорхойлох арга зүйг тодорхойлох
- Монголын зах зээлд үнлэсний үйлдвэрлэлийн шинэ бараа бүтээгдэхүүн болох цэвэр ургамлын тос, өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийх
- Судалгааны үр дүн дээр тулгуурлан тус бүтээгдэхүүний зорилтот зах ззэлийн тодорхойлох санал зөвлөмж боловсруулах