Esan - Банкны маркетингийн идэвхижүүлэлтийг сайжруулах боломж

Үндэсний цахим сан

Бидний тухайАшиглах зааварХамтран ажиллах
Банкны маркетингийн идэвхижүүлэлтийг сайжруулах боломж

П.Жавзандулам Г.Номин-ЭрдэнэБ.Ариунзаяа

Банкны маркетингийн идэвхижүүлэлтийг сайжруулах боломж

Гишүүнчлэл

?

Монгол улсад үйл ажиллагаагааявуулж буй арилжааны 14 банкнымаркетингийн өнөөгийн байдлыг тодорхойлж,ОУ-ын идэвхижүүлэлтийн түршлагыг судалж арилжааны банкны маркетингийн идэвхижүүлэлтэнд шинэ санаа дэвшүүлэх.