Аялал жуулчлалын салбарын үйлчилгээний байгууллагын маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах арга зам

Үндэсний цахим сан

Бидний тухайАшиглах зааварХамтран ажиллах
Аялал жуулчлалын салбарын үйлчилгээний байгууллагын маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах арга зам

Р.Анхзаяа

Аялал жуулчлалын салбарын үйлчилгээний байгууллагын маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах арга зам

Гишүүнчлэл

?
Маркетингийн төлөвлөгөөний судалгаа шинжилгээ, маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах онол арга зүйг судлан өөрийн орны өнөөгийн байдалтай харьцуулан судалж English Inn рестораны маркетингийн хөтөлбөрийг цаашид боловсронгуй болгох арга замыг тодорхойлоход энэхүү ажлын гол зорилго оршино.

Бүтээлийн нийлүүлэгч

# аялал жуулчлал# маркетинг# төлөвлөгөө