Жижиглэн худалдаалах байгууллагын маркетингийн удирдлагын үйл ажиллагааг сайжруулах нь
(1)

Бүтээлийн тайлбар

Манай орны нийгэм эдийн засгийн хөгжлийн цоо шинэ нөхцөл байдал, хүн ардын сэтгэл зүйд гарч буй Монголчуудын аж байдлын нарийн төвөгтэй асуудлууд нь эдийн засгийн онол арга зүйн шинэлэг байдлаар хандаж эзэмшсэн мэдлэг чадвараа улс орон байгууллага, өрх гэрийнхээ ажил үйлсийг удирдан хөтлөхөд ухаалгаар ашиглахыг шаардах боллоо. Одоо манай оронд зах зээлийн харилцааны үйл ажиллагаанд хүн бүр, аж ахуйн нэгж, байгууллага хүссэн хүсээгүй татагдан орж байна.

Контентын хэсгээс

Бүтээлийн нийлүүлэгч